Tuesday, July 6, 2010

Syukur~... XD

arini banyak betul perkara yang best berlaku...ngee~

5/7 ISNIN, Umah Sewa...
arini terlakar sebuah sejarah umah sewa aku...hahaa
si gila aka omar sudah di halau keluar...
malam tadi ramai2 plan nak usir si gile tu dari umah...
so, kteorg suh capiq yang ckap sbb kteorg tak brani nak ckap...
walaupun nak dier kluar dari umah...

so, tadi semua kumpul kat ruang tamu...
capiq start dengan sopan dan santun, hehee...
dier ckap kat si gile tu macam ni...
omar, kiteorg nak ko kluar dari umah...tapi kteorg bagi balik duit ko
bla...bla...bla...bla...
bla...bla...bla...bla...bla...
kteorg bagi ko sebulan tempoh utk cari umah baru...
time tu aku wan n ikram sibuk main kad...hahaa
malas nak dengar drama tu...
aku pun wat2 mak aku call la...
macam2 la...hehee
lepas bincang2 dak capiq tetibe cakap bagi 2 bulan plak...
aduyai!! kenapa lama sangat...harap2 cepat2 dier kluar...
si gile tu pun masuk bilik macam xde perasaan...
touching le tu...kahkahkah...
dah lama2...wan, ego n ikram pegi jmpe dak omar...
konon nak tenangkan dier r...hehee
tapi aku x tau citer r pasal per....hmmm

ade ke patut bdak2 suh aku mntak maaf kat dier...
hello~...!! ni adir ok...nape aku yg mntak maaf plak...
nak blah, blah je la...duhh~...
anyway, yang aku tau...si gile tu dah nak blah...
harap2 as soon as possible...
x sabar nak meraikan ni...ngee~ !!

0 comments:

Post a Comment