Friday, November 5, 2010

Dance ??

sejak dari dulu lagi, aku ade tertanam hasrat untuk join mane2 dance crew...
aku nak juga rasa belajar menari, seriusly...aku mmg nak sangat menari.

kelebihannya, aku dapat kuruskan skit badan aku...
plus, dh mmg minat, start aku tgk Showdown dulu la,
tetibe kaki ku rasa macam nak menari sekali...

tapi, ade ker crew nak amik aku ??
dah la x tau menahu pasal menari...
nak ckap x reti menari...ari2 aku menari ala2 Girl's Generation...
huhuu...menari la jugak tu kan... :)

aku ade member aka kawan sekolah rendah dulu...
dlu kteorg ade chatting, dier ckap skang ni dier dh jadi dancer,
dulu under group belia 4B jer, tpi skang dah gerak sendiri...
nama group dier tidak plak aku tahu...

agak2 kalau aku offer diri aku ni nak join group dier bleh x ??
kalau kne reject kaw2 malu siot...
aduyai...
aku mmg teringin nak menari tapi malu plak nk bertanye...

kalau aku dpat msuk mne2 crew, serius...aku xkn malu lg.
huhuu...aku harap ade la mane2 crew amik aku and ajar aku menari...

ape korang rasa ?? comment skit...

p/s : sumpah aku teringin nak menari...macam dance is my soul !! wahhh~...


0 comments:

Post a Comment