Tuesday, July 6, 2010

SEM3

5/7...sem3 sudah pun bermula, tapi macam boring jer...aduyai, dah la xde kwan yang sekepala.
tadi datang kolej punyer la awal, sebab nak settlekan macam2...
first skali, ingtkan nak pegi amik cek mara bulan 6 nyer, aku blom amik lg...
3 kali siot aku pegi pejabat tu, sorang pun xde, budak2 dh rmi tnggu kat luar...
sial tol staff kptm ni, wat keje lembab...

pastu ingt nak pegi buat add/drop subjek, aku amik borang je...
then blah, hahaa...sebab aku x tau nk isi, so isi kat umah je la...
punyer la ramai kat office asad arini, pening otak aku...

tadi kol 11am, aku ade claz computer structure, lecturer bernama Hafiza...
bdk2 dbit cakap, dier ajar best...untung gak la dapat dier,
tengok pun macam baik jer...hehee
tapi tadi yang datang claz dier, cume 4 org jer...termasuk aku.
sikit pun ok gak, xde la semak otak aku ni...
claz dier kejap jer sbb 1st day, xde ape nak buat...

pastu gap 2 jam...aduyai, nasib baik wani dan ain temankan aku...
dah la sorang2, sedih tol...hahaa...
lepas tu lepak jap ngan apiz, syera, akma, shila...
kol 1pm dieorg ade claz plak, aku kol 2pm baru ade...
boring2, aku, ain n apiz temankan wani g cari spoiler kete kelisa dier...

lepas usha harga, kteorg balik kolej...wani hasut aku x payah pegi claz...
hahaa...next claz aku claz OS, diajar oleh Aduni...
dieorg cakap dier ajar boring...hehee
so, aku xde la masuk...bdk2 call2 aku x layan pun...
malas nak msuk claz...1st day pun dh ponteng, aduyai aku ni... XD
pastu, wani antar aku balik...then tido !!

NOTE : KATA NAK BERUBAH ?? ADUYAI~...  =)

0 comments:

Post a Comment