Friday, January 7, 2011

MIMPI !!

7/1/11, 9:11pm...blog updated


orang cakap kalau kite tidur petang/maghrib nanti kite dapat mimpi buruk...
betul ker ??
tapi kan...tapi kan...hehee
aku dapat mimpi best pulak arini...

( cerita mimpi ku )

kami sedang lepak di dalam bilik...
aku time tu tengah makan roti canai cicah kari...
sedap tu...
dlam bilik tu ade 5 orang x silap aku la...
pastu smue berebut tilam...
sebab takut x muat...
last skali citer ni...
aku share tilam ngan Taemin (Shinee)...
hohoo~...
kalau betul kan best !!
artis korean yang aku minat datang umah pulak tu...
perghhh...harapan yang takkan menjadi sampai bila2.
hahaa...

( mimpi pelik )

mimpi ni kejap2 jer tadi...
aku dapat message dari 'cyblinx' ku...Eien
pastu dapat message dari Lah...
dlam msg tu dier ajak main badminton...pastu main call2 aku,
ntah pape...

p/s : aku suke mimpi yang 1st tadi...i love Shinee !! pasni nak mimpi Sooyoung (Snsd)... ^_^

1 comments:

saddam said...

wah adir jumpe shinee.. tapi aku pon selalu jumpe jugak.. nama die shani... ahhahaha :D

Post a Comment