Friday, May 6, 2011

Untung laaa~... :'(


Thursday, 05 May, 11:07pm...blog updated !!~

hmmm...tau tak ape yang untung ??
bukan aku yang untung, tapi semua scandal2 ku yang pernah ade...
cewahhhh~...cam banyak plak scandal kau !!
ngee~...

orang yang terdekat ngan aku / collegemate aku...
mesti tau pasal scandal aku kan ??
klu x tau...x yah tau !! hahahaa...

okay...scandal yang 1st = F...dah lama dah couple !!
scandal yang second plak...si C = skang ni pun dah bercouple
seterusnya, miss A = pun sudah dimiliki orang... :(
last but not least... si Z = dah pun berpunya...lagi la sedih !!
huk huk huk...
ade lagi kot yang aku tak tulis dalam ni...(maklum le ramai sangat) !!
hahahahaa... = P

yang tinggal cuma aku jer ?? bile nak couple...
UNTUNG LA~...
kalau ade orang yang nak couple ngan aku...
hmmmm~

aku pandai jer nasihat orang lain pasal relationship dieorg...
padahal aku sendiri tak couple...
lagi mau nasihat orang, hahaa...podahhhhh~

...bile lah turn aku plak nak bahagia ??

p/s : ...still mencari yang mahu menerima diri ini !! =)

3 comments:

bard said...

sabrlah wahai sahabt ~~ huhu

niNie nAdhirAh said...

kalo x cari bile nk jmpee..

Anonymous said...

couple ngn ak..
haha..
xpe rmai ag yg ade..
insyaallah akn jmpe k..
:)

Post a Comment