Tuesday, October 13, 2009

Sampah...!!

sory r dah lame x post blog...ade probs yang x dpt dielakkan !! hehee...

Kali ni aku nak citer pasal felo warden hostel aku yang perangai macam sampah, name die 'Baharom Bangsat'. Perangai ntah pape ntah, x sedar diri tol...

Post dulu, aku penah citer yang rumah kiteorg kene pecah masuk, pastu warden ni plak bleh halau kiteorg. So, kiteorg pun dah x tahan duduk situ, yela...sampai 2 kali kene pecah masuk, sape yang x tension. Kiteorg pun cari lah rumah sewa yang terdekat. Akhirnyer jumpe satu rumah kat Nuri Court, berdekatan dengan LRT Cempaka, jalan kaki pun sampai. Tapi bukan semua pindah kat rumah tu, cuma aku, kechik, muza, mando, kimie, omar, ikram(x confirm) dan wah ego(x sure), huhuu...

Mase kiteorg xde class, kiteorg pun plan r nak pegi kat HEP amik borang keluar asrama, tapi ade sorang akak sanggul yang jaga kat situ cakap, kiteorg x leh pindah, kiteorg dah wat agreement ngan KPTM untuk duduk setahun kat situ. Apa2 alasan pun, dierorg xkan layan. Perggghhhh...mmg tension, bile akak tu ckp mcm tu !! Mcm nak sepak je mulut dier...

So, kiteorg pun pegi jumpa ngan Si Baharom Bangsat tu. Ingatkan nak suruh dier tulis surat, sebab dier yang halau kiteorg, tapi dier pun siap bagi ceramah free skali kat kiteorg. Sial tol orang tua tu. Last2, kiteorg pegi jumpa org yang lebih berpangkat sikit, name dier En. Yusuf. Orang nyer sungguh baik, layan kiteorg pun muka happy jer. So, kiteorg pun bincang la ngan dier, dier cakap, mmg x leh pindah, tapi dier suh kiteorg wat surat pastu antar kat Timbalan Rektor pastu nanti dier tolong explain kat TR masalah kiteorg, huhuu. Baik siot, dier cakap maybe semester 2 kiteorg x yah duduk hostel, bleh duduk kat rumah sewa kiteorg.

Dapat jugak kiteorg pindah dari 'neraka' tu, huhuu...muza, kimie dan kechik dah mula pindah tapi aku blom lagi. sebab malas nak pindah awal, hehee...lagi pun aku malas nak pegi class naik LRT, baik aku naik bas yang KPTM sediakan iaitu bas Sidek Canopy. hehee... : )

Buat masa skang, yg dh 100% pindah kat rumah sewa tu, ialah kimie, 90% = muza, 80% = kechik, yang lain blom pindah lagi termasuk aku, hahaa...

0 comments:

Post a Comment